Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Κώστα Βάρναλη 14 Νέα Ιωνία 2102724074, Αττική, Greece

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

"Αλμυρό" manicure !!! (SALT Nail Art! !)




Το 3D nail art τα τελευταία χρόνια έχει γίνει από τα αγαπημένα trends των γυναικών.
Έχω λοιπόν να σας προτείνω μια πρωτότυπη ιδέα για να κάνετε τρισδιάστατο εφέ στα νύχια σας χρησιμοποιόντας αλάτι. Ναι καλά διαβάσατε αλάτι.....
Η τεχνική είναι πανεύκολη!
Μόλις βάψετε τα νύχια σας με το χρώμα της επιλογή σας (κατά προτίμηση λευκό) πριν στεγνώσει ρίξτε πάνω τους χοντρό αλάτι. Έπειτα για λάμψη και σταθερότητα αλλά και για να μην λιώσει το αλάτι τελειώστε το manicure με top coat.

Παρατήρηση :

Όσες αναρωτιέστε αν μπορείτε να να κάνετε το ίδιο και με ζάχαρη, δεν έχετε από το να το δοκιμάσετε.
Όποια δοκιμάσει το SALT Nail Art! θα ήθελα να επικοινωνήσει μαζί μου να μου πει την εμπειρία της και αν της άρεσε.

Καλή επιτυχία κοριτσάκια μου !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου